Παράδοση
 
6.1 Χρόνος επεξεργασίας
Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέσω διαδικτύου διεκπεραιώνονται καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή. Ο χρόνος επεξεργασίας ποικίλλει ανάλογα με τον επιλεγμένο τρόπο πληρωμής (ο πελάτης πρέπει να λάβει υπόψη το χρόνο που απαιτείται για την ολοκλήρωση μιας τραπεζικής κατάθεσης ), τη διαθεσιμότητα των αποθεμάτων και τις υπάρχουσες διαδικασίες εντός  cnmcreations.gr. Έτσι,  ο χρόνος επεξεργασίας μπορεί να είναι μόνο από μια εως 3 μέρες.
 
6.2 Προθεσμία παράδοσης
Εξαρτάται από τον μεταφορέα (courier) που επιλέγει ο πελάτης. Γnmcreations.gr ενημερώνει τον πελάτη ότι οι χρόνοι παράδοσης βασίζονται σε πληροφορίες που παρέχονται από τις μεταφορικές εταιρείες και είναι μόνο σε προσέγγιση.   Γως εκ τούτου,η nmcreations.gr δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε καθυστέρηση εκ μέρους των μεταφορτωμάτων. Οι χρόνοι παράδοσης δεν περιλαμβάνουν Τις Κυριακές και τις αργίες και  προκειμένου  ο μεταφορέας να συμμορφωθεί μαζί τους ο πελάτης πρέπει να παρέχει ακριβή διεύθυνση παράδοσης κατά την υποβολή της παραγγελίας και να είναι διαθέσιμος να δεχτεί το δέμα όταν φτάσει. Οι αντίστοιχοι χρόνοι παράδοσης αναφέρονται στο έντυπο παραγγελίας κατά την υποβολή της παραγγελίας.
 
6.3 χρόνος παράδοσης
Εάν cnmcreations.gr  έχει ένα προϊόν σε απόθεμα, ο χρόνος παράδοσης ισούται με την περίοδο επεξεργασίας και παράδοσης. Εάν  cnmcreations.gr δεν έχει το προϊόν, σε αυτή την περίοδο θα πρέπει να προστεθεί ο χρόνος που χρειάζεται για να πάρει το προϊόν στις εγκαταστάσεις της  cnmcreations.gr. Όταν ξεπεραστεί ο χρόνος,  cnmcreations.gr ενημερώνει αυτόματα τον πελάτη σχετικά με τη νέα προθεσμία παράδοσης του product με βάση τις πληροφορίες που έχει στην κατοχή του. Το Cnmcreations.gr δίνει επίσης στον πελάτη τη δυνατότητα να ακυρώσει ή/και να επιστρέψει την παραγγελία (εάν η πληρωμή έχει γίνει μέσω τραπεζικής κατάθεσης).
 
7.1 Συσκευασία
Τα προϊόντα συσκευάζονται για την παράδοση με  τη μέγιστη προσοχή και σεβασμό τηρώντας όλους τους σχετικούς κανονισμούς. Οι διαδικασίες και οι τεχνικές που χρησιμοποιούνται εξελίσσονται με σκοπό τη βελτίωση της μεθόδου συσκευασίας και πάνω απ' όλα στοχεύουν στην ικανοποίηση των πελατών.

7.2 Μεταφορά
Αποστέλλουμε μόνο με ταχυδρομείο για το εξωτερικό και με την speedex για το εσωτερικό  , εκτός αν συμφωνηθεί κάτι άλλο με τον πελάτη.

 
7.3 Επιβεβαίωση
Ο πελάτης ζητάένα αυτόματο e-mail για να επιβεβαιώσει την αποστολή του δέματος, υπό την προϋπόθεση ότι δεν υπάρχει σφάλμα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αναφέρεται στη φόρμα παραγγελίας.
 
 
8.1 Διεύθυνση παράδοσης
Τα προϊόντα παραδίδονται στον πελάτη στη διεύθυνσή του, όπως αναφέρεται στη φόρμα παραγγελίας. Εάν η παράδοση διαφέρειαπό τη διεύθυνση χρέωσης, ο πελάτης δηλώνει στη φόρμα παραγγελίας και τις δύο διευθύνσεις  και το δέμα παραδίδεται στη διεύθυνση παράδοσης που καθορίζεται.
 
8.2 Απουσία πελάτη την ημέρα της παράδοσης
Κατά περίπτωση, ο μεταφορέας μπορεί να αφήσει ένα σημείωμα στο γραμματοκιβώτιο του πελάτη ζητώντας του να επικοινωνήσει με το πλησιέστερο κατάστημα στην κατοικία του ή ο μεταφορέας μπορεί να επικοινωνήσει με τον πελάτη για να κανονίσει ραντεβού. Σε αυτή την περίπτωση, υπάρχει συχνά μια αντίστοιχη ανακοίνωση ειδοποίησης  στην ιστοσελίδα της εταιρείας μεταφορέων. Sometimes ο πελάτης δεν είναι πιθανό να βρει το σημείωμα. Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης είναι υπεύθυνος για τον προσδιορισμό της διαδρομής του δέματος στο διαδίκτυο, προκειμένου να γνωρίζει την κατάσταση της αποστολής όσο το δυνατόν συχνότερα.
 
8.3 Καθυστερημένη παράδοση
Είναι πιθανό το δέμα να μην φτάσει εντός των προθεσμιών που έχουν ορίσει οι εταιρείες-μεταφορείς. Σε κάθε περίπτωση, εάν η καθυστέρηση είναι μεγάλη, ο πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει μαζί cnmcreations.gr  προκειμένου να ξεκινήσει έρευνα για την ταυτοποίηση του δέματος, καθώς μπορεί να  έχει  χαθεί.
 
8.4 Απώλεια δέματος
Στην περίπτωση αυτή, cnmcreations.gr  υποχρεούται να τηρήσει την προθεσμία που έχουν ορίσει οι μεταφορείς όσον αφορά τη δήλωση απώλειας και αποζημίωσης. Ο πελάτης πρέπει επίσης να τηρεί τις ακόλουθες προθεσμίες:
- Έχει τη διαθέσιμη περίοδο των 10 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή που θα λάβει την επιβεβαίωση μέσω e-mail της αποστολής του δέματος για να υποδείξει την απώλεια σε  cnmcreations.gr. Μετά από αυτή την περίοδο, καμία αξίωση δεν θα γίνει αποδεκτή.
- Εάν ο πελάτης δηλώσει την απώλεια του δέματος εντός 10 ημερών, η cnmcreations.gr θα ανοίξει αναζήτηση αρχείου. Σε αυτή τη διαδικασία, η εταιρεία είναι πιθανό να ζητήσει από τον πελάτη ορισμένα έγγραφα που απαιτούνται για το άνοιγμα του  αρχείου. Ο πελάτης θα πρέπει να στείλει αυτά τα έγγραφα το συντομότερο δυνατό.
- Τέλος, ο μεταφορέας δίνει την οριστική απάντηση στην αναζήτηση του δέματος εντός τριών εβδομάδων. Η απάντηση μπορεί να είναι:  είτε ότι το δέμα βρέθηκε και σε αυτή την περίπτωση στάλθηκε πίσω στον πελάτη σύμφωνα με την τυπική διαδικασία είτε ότι το parcel χάθηκε από την εταιρεία ταχυμεταφορών και στην περίπτωση αυτή  cnmcreations.gr ενημερώνει τον πελάτη και στέλνει πίσω το προϊόν ή επιστρέφει στον πελάτη (για το ποσό στο τιμολόγιο) ανάλογα με την επιλογή του πελάτη.
 
8.5 Παράδοση του δέματος
Τα δέματα παραδίδονταιμε την υπογραφή του παραλήπτη. Κάθε παραδοθέντα προϊόντα πρέπει να ελέγχεται και τυχόν κρατήσεις πρέπει να καταγράφονται στο έγγραφο παράδοσης της μεταφορικής εταιρείας σε περίπτωση μερικής ή ολικής ζημιάς. Εάν ο πελάτης δεν παραπονεθεί κατάτη διάρκεια του δέματος, αυτό σημαίνει ότι το δέμα παραδόθηκε σε καλή κατάσταση και καμία μεταγενέστερη αξίωση ή καταγγελία δεν θα γίνει αποδεκτή από  cnmcreations.gr. Εάν ο πελάτης επιθυμεί να παραπονεθεί στον μεταφορέα (courier), θα πρέπει να υποβάλει γραπτή αίτηση στον φροντιστήεντός 3 ημερών (εκτός αργιών) από την ημερομηνία παράδοσης. Η αίτηση πρέπει να αποσταλεί με συστημένη επιστολή με απόδειξη παραλαβής.
Τέλος, κάθε δέμα που δεν ζητείται από τον  πελάτη και επιστρέφεται cnmcreations.gr, μπορεί να σταλεί πίσω στον πελάτη με τα δικά του έξοδα αποστολής.
 
8.6 Σφάλμα παράδοσης
Κατά την παραλαβή του δέματος, ο πελάτης πρέπει να ενημερώσει cnmcreations.gr  τηλεφωνικά, e-mail για τυχόν ασυμφωνία που υπάρχει μεταξύ του προϊόντος (τύπος, ποιότητα και ποσότητα) και πληροφοριών γιατοτιμολόγιο. Οποιοδήποτε σχόλιο πρέπει να υποβληθεί το αργότερο στις 10.00 π.μ. της επόμενης ημέρας μετά την παράδοση του δέματος. Οποιαδήποτε καταγγελία γίνει μετά την προθεσμία αυτή δεν θα γίνει δεκτή και  cnmcreations.gr δεν θα έχει καμία ευθύνη έναντι του πελάτη.

8.7   Έλεγχοι εξαγωγών και τοπικοί νόμοι
Ο πελάτηςενημερώνεται από τις τοπικές αρχές της χώρας κατοικίας του σχετικά με την εισαγωγή των  προϊόντων και να προβεί σε οποιαδήποτε δήλωση ή/και να προβεί σε οποιαδήποτε πληρωμή απαιτείται από τις αρμόδιες αρχές. Θα πρέπει επίσης να ενημερώνεται από τις τοπικέςαρχέςσχετικά με τη σκοπιμότητα εισαγωγής ή χρήσης των παραγγελθετημάτων προϊόντων. Η επιχειρηματική μας επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη εάν ο πελάτης δεν τηρεί το δίκαιο της  χώρας στην οποία θέλει να εισάγει αγαθά, ούτε φέρει καμία ευθύνη για την επιβολή διαφημιστικώνδασμών ή φόρων από τη χώρα διαμονής του πελάτη. Οι κανόνες αυτοί δεν ισχύουν για τους πελάτες από Ελλάδα ή την Ε.Ε.

 
8.8 Σε περίπτωση απεργίας και ανωτέρας βίας
Η Cnmcreations.gr  θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να ενημερώσει τον πελάτη σχετικά με το καθεστώς αποστολής του δέματος σε περίπτωση απεργίας από μεταφορικές εταιρείες ή άλλων γεγονότων ανωτέρας βίας.