Πολιτική Επιστροφών
 
9.1 Διαδικασία και γενικοί όροι αποπληρωμής
Ο πελάτης δικαιούται να επιστρέψει τα προϊόντα που πωλούνται από cnmcreations.gr  στην αρχική του συσκευασία και σε καλή και εμπορεύσιμη κατάσταση και να ζητήσει την αλλαγή τους για άλλο προϊόν  cnmcreations.gr ή αποζημίωση για την τιμή τους, εκτός από την επιστροφή εξόδων, εντός περιόδου τουλάχιστον δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση του δέματος   ή μπορεί να καταγγείλει τη σύμβαση εντός της προθεσμίας αυτής, χωρίς να αναλάβει καμία υποχρέωση, εκτός από εύλογη φροντίδα για τα εν λόγω αγαθά.
 
9.1.1 Διαδικασία
Με την παραλαβή και αποδοχή του δέματος από cnmcreations.gr,ανάλογα με το προϊόν, το απόθεμα και τιςεπιθυμίες του cus tomer, η επιχειρηματική μας επιχείρηση θα προσφέρει την ανταλλαγήτου προϊόντος με ένα προϊόν της ίδιας αξίας. Διαφορετικά,  cnmcreations.gr  θα δημιουργούσε πιστωτικό υπόλοιπο, το οποίο αντιπροσωπεύει το συνολικό ποσό της παραγγελίας (προϊόν συν έξοδα αποστολής εάν η παραγγελία φέρειμόνο ένα προϊόν ή όλα τα αγαθά πουπαραγγέλθηκαν έχουν επιστραφεί). Εάν ο πελάτης επιλέξει αποζημίωση και αφού λάβει υπόψη τις παραπάνω προϋποθέσεις, η επιστροφή της αξίας που αντιστοιχεί στο ποσό της πίστωσης θα γίνει εντός 30 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος από  cnmcreations.gr.
 
9.1.2 Επεξεργασία της επιστροφής
Η επιχείρηση  θα επιστρέψει την τιμή αγοράς των προϊόντων που επιστράφηκαν, φυσικά, υπό την προϋπόθεση ότι τα αγαθά δεν έχουν υποστεί κανενός είδους ζημία(π.χ.  γρατζουνιές, αλλοίωση, κάμψη) που μειώνουν την εμπορική τους αξία. Σε περίπτωση τέτοιας ζημίας, ο πελάτης αποδίδει την εκτίμηση της ζημίας και την εκτίμηση της μειωμένης αγοραίας αξίας της σε  cnmcreations.gr, η οποία θα επιστρέψει την τιμή αγοράς μείον τη μείωσητης αγοραίας αξίας του προϊόντος. Εάν το προϊόν έχει υποστεί σημαντική ζημία που καθιστά το προϊόν χωρίς εμπορική αξία ή εάν τα  μέρη του(π.χ.  μεταβαλλόμενοι πολύτιμοι λίθοι) έχουν αλλάξειήτροποποιηθεί,  cnmcreations.gr δικαιούται να μην επιστρέψει την καταβληθείσα τιμή, με όλα τα άλλα δικαιώματά του για αποζημίωση να διατηρούνται.
 
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Καμία επιστροφή δεν θα γίνει αποδεκτή εάν τα επιστρεφόμενα αντικείμενα δεν είναι σε εμπορεύσιμη κατάσταση.
 
 
9.2.1 Κανονισμοί επιστροφής
Ο πελάτης έχει μια χρονική περίοδο 15 ημερών για να αναφέρει cnmcreations.gr  ότι το προϊόν που ελήφθη δεν ήταν σωστό (λανθασμένη συμβατότητα, κωδικός παραγγελίας, μέγεθος προβλήματος, χρώμα, χαρακτηριστικά, προϊόν εντελώς διαφορετικό  κ.λπ.),έτσι ώστε ο διαχειριστής εξυπηρέτησης πελατών να εκδώσει έναν αριθμό επιστροφής. Τα επιστρεφόμενα αντικείμενα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση και εντός της αρχικής συσκευασίας, ακόμη και αν ήταν ανοιχτά, και με όλο το περιεχόμενο της συσκευασίας (αξεσουάρ, ιμάντες, κ.λπ.).
Για τη σωστήδιαδικασία της εφαρμογής, ο πελάτης πρέπει να αναφέρει τον αριθμό παραγγελίας και τα προσωπικά στοιχεία.
 
9.2.3 Τέλη επιστροφής
Μόλις λάβουμε και αποδεχτούμε το δέμα σας, θα εκδώσουμε πιστωτικό υπόλοιπο για τα έξοδα αποστολής. Εάν δεν γνωρίζετε το ποσό των εξόδων αποστολής, πρέπει να μας στείλετε απόδειξη αποστολής.

Πληροφορίες για την επίλυση διαφορών κατά το άρθρο 14 παρ. 1 του Κανονισμού για την Ηλεκτρονική Επίλυση Καταναλωτικών Διαφορών:

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δίνει στους καταναλωτές το δικαίωμα να επιλύουν τις ηλεκτρονικές διαφορές τους κατά το άρθρο 14 παρ. 1 του Κανονισμού για την Ηλεκτρονική Επίλυση Καταναλωτικών Διαφορών σε μία από τις πλατφόρμες της. Η πλατφόρμα (http://ec.europa.eu/consumers/odr) χρησιμεύει ως τόπος προσφυγής των καταναλωτών για εξωδικαστικό διακανονισμό διαφορών που προκύπτουν από ηλεκτρονικές αγορές και συμβάσεις παροχής υπηρεσιών.